Benelli TRK 702 X je čistě dobrodružný motocykl, extrémně všestranný, obratný a ovladatelný, navržený, aby zvládl jakýkoli typ trasy, na asfaltu i v terénu, a postavený tak, aby se vydal na nová a vzrušující dobrodružství. Vášeň, svoboda a zábava v jediné motorce, ať už se vydáte kteroukoli cestou a bez omezení Vaší touhy cestovat.
TRK 702 X je vyzrálá motorka, ideální pro všechny, kteří chtějí pevný, odolný, snadno udržovatelný a autentický motocykl. Je to motocykl schopný zaručit optimální výkon, aniž by jezdce dostal do potíží. Motocykl TRK 702 X od počátku vyvinutý výzkumným a vývojovým střediskem Benelli v Pesaru v Itálii. Rozšiřuje a doplňuje řadu TRK a navazuje na bestseller Benelli TRK 502 X, nejprodávanější motocykl v Itálii 2020, 21, 22, 23.
TRK 702 X se vyznačuje jedinečným a extrémně rozpoznatelným designem, sdíleným se silniční verzí TRK 702 s hladkými a dynamickými liniemi, které tomuto motocyklu propůjčují velmi agresivní charakter se silnou identitou motocyklů Benelli.
Design TRK 702 X vzešel z potřeby vyvinout zviditelnění nejcharakterističtějších stylistických designových prvků a jejich přeměna na rysy charakteristické pro rodinu TRK. Prvky, jako je světlomet s dvojitým LED modulem zasazeným do ikonické struktury masky, nebo design nádrže s oblastí kontaktu s nohama jezdce vyrobenou z kovu, zajišťují maximální volnost pohybu bez snížení kapacity nádrže, s obsahem velkorysých 20 litrů. Další charakteristické rysy nového TRK 702 X, sdílené s ostatními novinkami v této řadě, jsou zadní madla, která jsou navržena, aby nabídla maximální pohodlí pro cestující, a zároveň poskytla velmi důležitý stylistický prvek, definující zadní část motocyklu.
Konstrukce, která se dokonale integruje se zcela novým dvouválcovým motorem Benelli o objemu 698 ccm, navrženým jako výsledek zkušeností získaných při vývoji motorů o objemu 500 ccm a 800 ccm, ze kterých se zrodila tato nová platforma. Vyznačuje se technickými řešeními používanými již v minulosti, ale upravenými podle logiky snížení hmotnosti a rozměrů. Stejně jako u silniční verze, tlukoucí srdce TRK 702 X poskytuje výkon 70k (51,5 kW) při 8000 ot./min a točivý moment 70 Nm při 6000 ot./min, vždy připravený a působivý. Vyznačuje se proměnlivým časováním vačkového hřídele v hlavě se 4 ventily na válec, s řetězovým pohonem a klikovým hřídelem s klikovými čepy přesazenými o 180°. Elektronické vstřikování paliva s 41 mm dvojitým tělem škrticí klapky.
Motor je možné přizpůsobit pro licenci A2 na verzi 35 kW.
Převodovka je 6ti stupňová, vyjímatelná, které asistuje mokrá spojka s měničem točivého momentu, která výrazně snižuje sílu vyvíjenou na spojkovou páčku při zachování hladkého a přesného řazení "Antihopping".
Mimořádně tuhý - prostorový příhradový rám vychází z osvědčeného modelu Benelli - charakteristický pro motocykly "House of the Leoncino", vyvinutým přesně pro zajištění maximální obratnosti na silnici i mimo ni. Optimální vyvážení TRK 702 X, je navržené tak, aby nikdy nepřivedlo jezdce do potíží, a dělá z něj perfektní Adventure motocykl určený pro dlouhé výlety bez ohledu na typ trasy a to i díky nastavení odpružení, které se skládá z upside-down vidlice o průměru kluzáků 50 mm a 140 mm zdvihu předního kola a zadní kyvné vidlice ze slitiny hliníku, s centrálním tlumičem s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku, se zdvihem 173 mm na zadním kole.
Vysoce výkonný brzdový systém zajišťují dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm na předním kole s dvoupístkovým třmenem a kotouč o průměru 260 mm na zadním kole s jednopístkovým plovoucím třmenem. Přední kolo 19” a zadní kolo 17” s ráfky z hliníkové slitiny a s výpletem ocelovými špicemi jsou osazeny pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR; přední kolo o rozměru 110/80 a zadní kolo o rozměru 150/70.
Přestože TRK 702 X je rozhodně dobrodružnou motorkou, zvláštní pozornost je věnována pohodlí a funkčnosti. Stejně jako silniční verze je i tento nový TRK 702 X standardně vybaven moderní funkční kapotáží s dokonalou aerodynamikou a ochranou jezdce i spolujezdce - charakteristickou pro všechny modely řady Benelli TRK.
Komfort a funkčnost jsou charakteristické znaky TRK 702 X, dominantním prvkem přední části motocyklu je moderní funkční kapotáž, která poskytuje optimální ochranu jezdci i spolujezdci. Kapotáž má vynikající aerodynamiku, kterou neruší ani směrová světla a chladič - jsou zakomponovány v kapotáži.
Aerodynamice byla věnována mimořádná pozornost:
- přední část kapotáže společně s předním "zobákem" tvoří funkční prvek vytvářející přítlak předního kola, který ve vyšších rychlostech omezuje kmitání předního kola a tím nemusel být použit tlumič řízení - motocykl je klidný i při vysokých rychlostech a na horších cestách.
- kapotáž je precizně tvarována tak, že při jízdě navádí zvýšené množství vzduchu do chladiče pro dokonalé chlazení motoru a zároveň zajišťuje ochranu motoru před znečištěním či poškozením.
- přední směrová světla jsou integrována v kapotáži a tím nenarušují aerodinamiku motocyklu, jsou výrazně viditelnější, lépe čistitelná a méně náchylná na poškození.
- již předchůdce TRK 502 je znám tím, že jeho kapotáž tvoří mimořádně funkční ochranu jezdce před větrem, ale velmi dobře chrání i při dešti a také prokazuje vynikající odolnost a tím ochranu jezdce v případě pádu - kapotáž TRK 702 převzala všechny prvky a zdokonalila je.
Doplňkem k motocyklu jsou vyhřívané rukojeti a sedadlo jezdce, které lze pohodlně aktivovat z podsvícených ovládačů řídítek, aby byla zajištěna maximální přehlednost ovladačů i v noci. Pro vyznavače vyšších větrných štítů je možné zakoupit doplněk - vyšší štít.
Dalším charakteristickým prvkem je dokonale zvládnutá záď motocyklu tvořena párem rukojetí pro bezpečí spolujezdce, ale i jako stylistický designový prvek dotvářející vzhled motocyklu. Velká pozornost je věnována detailům pro uchycení kufrů tak, aby byla zajištěna maximální kapacita, ale i komfort a bezpečnost pro spolujezdce. Značkové hliníkové kufry mají nadstandardní objem – 124L a je možné je zakoupit jako doplněk.
TRK 702 byl díky vývoji ergonomie, kterou chce Benelli nabídnout všem svým jezdcům, přizpůsoben tak, aby byl díky výšce sedla přístupnější ještě širšímu spektru jezdců a činí 836 mm, což dává motocyklu agilitu a optimální geometrii. Jako doplněk k motocyklu je možné zakoupit snížené sedlo.
Vzhledem k tomu, že je TRK 702 X navržen pro opravdu dlouhé trasy, je vybaven nádrží o objemu 20 litrů /nejvíce ve své třídě/. Nádrž byla přepracována tak, aby umožnila jezdci pohodlnou jízdu v offroad pozici.
Tento motocykl je vybaven plně LED světlomety, kdy výrazným charakteristickým prvkem všech modelů řady Benelli TRK je dvojitý hlavní světlometurčující trend ve své třídě, ale i zcela inovativní uložení směrových světel do přísně aerodynamické kapotáže.
Pro dokonalé informování řidiče je TRK 702X vybaven zcela novým - 5" TFT barevný displej s vysokým rozlišením, který má připojení bluetooth pro propojení s chytrým telefonem a zobrazení příchozích hovorů a dalších funkcí. Ovládací prvky na řídítkách umožňují také přijmout nebo ukončit hovor. Jako volitelná výbava je možné TRK 702 X vybavit inovativní palubní kamerou integrovatelnou do předního "zobáku" motocyklu, která umožňuje nahrávat videa a pořizovat fotografie v reálném čase stažením aplikace do mobilního telefonu s možmostí připojení přes wifi motocyklu.
Nové modely Benelli TRK 702 a TRK 702X jsou vybaveny nejnovější generací přístrojové desky, která se dokáže propojit s vaším chytrým telefonemprostřednictvím Bluetooth a Wi-Fi.
Na odkaze níže vám přinášíme konkrétní návod, jak telefon s vaším novým TRK 702 propojit:
https://www.youtube.com/watch?v=FH7v1HKnCFo&t=1s
Video je sice v italštině, ale YouTube nabízí titulky ve vašem mateřském jazyce.
Standardní výbavou je centrální stojan, kryt motoru, kryty rukojetí.
Technické specifikace
Typ motoru : | Kapalinou chlazený,čtyřdobý,řadový dvouválec,dvojitá vačková hřídel DOHC,proměnlivé časování , s posunem klik 180° |
Vrtáníx zdvih : | Ø83*64,5 mm |
Zdvihový objem : | 698 ccm |
Max. výkon : | 51,5KW @ 8000 rpm ,možno i jako 35KW verze |
Max.kroutící moment : | 70 Nm@6000 rpm / 58Nm@5250rpn/ |
Převodovka : | 6-ti stupňová |
Sekundární převod : | řetězem |
Rám : | příhradový trubkový prostorový |
Přední tlumiče : | Upside-down Ø 50mm,zdvih 140mm |
zadní tlumič : | centrální tlumič nastavitelné předpětí ,nastavitelný útlum , zdvih kola 173mm |
přední brzdy : | dva plovoucí kotouče Ø 320mm , brzdiče 2pístky s ABS |
Zadní brzda : | kotouč Ø260mm, plovoucí brzdič,jeden pístek s ABS |
Přední kolo ,zadní kolo: | ráfek a střed hliníková slitina, výplet ocelové špice |
Pneumatika přední : | 110/80/ R19 |
Pneumatika zadní : | 150/70/R17 |
Délka : | 2225mm |
Šířka bez zrcátek : | 915mm |
Šířka bez zrcátek : | 915mm |
výška /bez zrcátek/ : | 1410mm nízké plexi 1475mm vysoké plexi |
výška sedla : | 836mm standard sedadlo . Možno snížené sedlo |
světlost : | 210mm |
Hmotnost vč. paliva a náplní : | 235Kg |
Objem palivové nádrže : | 20L |
Rezerva : | 3L |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.