TRK 702
Zažijte vstup do světa dobrodružství s motocyklem Benelli TRK 702!
S kombinací elegance a výkonu v jednom pohotovém balení, TRK 702 je symbolem svobody na silnici. S ohromujícím designem, odolnou konstrukcí a výkonným motorem nabízí nezapomenutelný zážitek z jízdy, spojený s bezkonkurenční spolehlivostí a pohodlím. Připravte se na dobrodružství na dvou kolech a zažijte svět na palubě Benelli TRK 702, dokonalého společníka pro každou cestu.
Kategorie: | Benelli |
---|---|
Hmotnost: | 235 kg |
Benelli TRK 702 je nový model určený k cestování po nekonečných cestách, objevování nezapomenutelných míst, ale také k pohodlnému pohybu po městě.
TRK 702 je všestranným motocyklem od počátku vyvinutým výzkumným a vývojovým střediskem Benelli v Pesaru v Itálii. Rozšiřuje a doplňuje řadu TRK a navazuje na bestseller TRK 502, nejprodávanější motocykl v Itálii v letech 2020, 21, 22, 23.
Je flexibilní a ideální na dlouhé cesty.
Motocykl Benelli TRK 702 je poháněn zcela novým dvouválcovým motorem o objemu 698 cm3, poskytuje výkon 70k (51,5 kW ) při 8000 otáčkách za minutu a točivý moment 70,0 Nm při 6000 otáčkách za minutu. Motor se vyznačuje dvojitým časováním vačkového hřídele v hlavě se 4 ventily na válec, s řetězovým pohonem a klikovým hřídelem s klikovými čepy přesazenými o 180°. Elektronické vstřikování paliva s 41 mm dvojitým tělem škrticí klapky.
Převodovka je 6stupňová, vyjímatelná, které asistuje mokrá spojka s měničem točivého momentu /antihopping/, která výrazně snižuje sílu vyvíjenou na spojkovou páčku při zachování hladkého a přesného řazení.
Motor je možné přizpůsobit pro licenci A2 na verzi 35 kW.
Mimořádně tuhý - prostorový příhradový rám vychází z osvědčeného modelu Benelli - charakteristický pro modely vyráběné v "House of the Leoncino", a je schopen zaručit ovladatelnost a stabilitu za všech podmínek.
Odpružení se skládá z upside down vidlice o průměru kluzáků 50 mm a 140 mm zdvihu předního kola a kyvné vidlice ze slitiny hliníku, s centrálním tlumičem s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku, se zdvihem 168 mm na kole.
Komfort a funkčnost jsou charakteristické znaky TRK 702, dominantním prvkem přední části motocyklu je moderní funkční kapotáž, která poskytuje optimální ochranu jezdci i spolujezdci . Kapotáž má vynikající aerodynamiku kterou neruší ani směrová světla a chladič - jsou zakomponovány v kapotáži.
Aerodynamice byla věnována mimořádná pozornost:
- přední část kapotáže společně s předním "zobákem" tvoří funkční prvek vytvářející přítlak předního kola který ve vyšších rychlostech zamezuje kmitání předního kola a tím nemusel být použit tlumič řízení - motocykl je klidný i při vysokých rychlostech a na horších cestách.
- kapotáž je precizně tvarována tak, že při jízdě navádí zvýšené množství vzduchu do chladiče pro dokonalé chlazení motoru a zároveň zajišťuje ochranu motoru před znečištěním či poškozením.
- přední směrová světla jsou integrována v kapotáži a tím nenarušují aerodinamiku motocyklu, jsou výrazně viditelnější, lépe čistitelná a méně náchylná na poškození.
- již předchůdce TRK 502 je znám tím, že jeho kapotáž tvoří mimořádně funkční ochranu jezdce před větrem ale velmi dobře chrání i při dešti a také prokazuje vynikající odolnost a ochranu jezdce v případě pádu - kapotáž TRK 702 převzala všechny prvky a zdokonalila je.
Dalším charakteristickým prvkem je dokonale zvládnutá záď motocyku tvořena párem rukojetí pro bezpečí spolujezdce, ale i jako stylistický designový prvek dotvářející vzhled motocyklu. Velká pozornost je věnována detailům pro uchycení kufrů tak, aby byla zajištěna maximální kapacita, ale i komfort a bezpečnost pro spolujezdce. Značkové hliníkové kufry mají nadstandardní objem – 124L a je možné je zakoupit jako doplněk..
Jako doplněk je možné také zakoupit vyhřívané rukojeti a sedadlo jezdce, které lze pohodlně aktivovat z podsvícených ovládačů řídítek tak, aby byla zajištěna maximální přehlednost ovladačů i v noci.
Vysoce výkonný brzdový systém zajišťují dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm vpředu se čtyřpístkovým třmenem a kotouč o průměru 260 mm vzadu s jednopístkovým třmenem. Na 17” ráfcích z hliníkové slitiny jsou osazeny pneumatiky Pirelli Angel GT pro přední kolo o rozměru 120/70 a pro zadní kolo 160/60.
TRK 702 byl díky vývoji ergonomie, kterou chce Benelli nabídnout všem jezdcům, přizpůsoben tak, aby byl díky výšce sedla přístupnější ještě širšímu spektru jezdců a činí tedy 790 mm, což dává motocyklu agilitu a optimální geometrii.
Vzhledem k tomu, že je TRK 702 navržen pro cestování, je vybaven nádrží o objemu 20 litrů.
Tento motocykl je vybaven plně LED světlomety, kdy výrazným charakteristickým prvkem TRK je dvojitý hlavní světlomet určující trend ve své třídě, ale i zcela inovativní uložení směrových světel do přísně aerodynamické kapotáže.
Pro dokonalé informování řidiče je TRK 702 vybaven zcela novým 5" TFT barevným displejem s vysokým rozlišením, který má připojení bluetooth pro propojení s vaším telefonem pro zobrazení příchozí hovory, zprávy a další funkce. Ovládací prvky na řídítkách umožňují také přijmout nebo ukončit hovor. Jako volitelná výbava je možné TRK 702 vybavit inovativní palubní kamerou integrovanou v předním zobáku kola, která umožňuje nahrávat videa a pořizovat fotografie v reálném čase stažením aplikace do mobilního telefonu.
Nové modely Benelli TRK 702 a TRK 702X jsou vybaveny nejnovější generací přístrojové desky, která se dokáže propojit s vaším chytrým telefonemprostřednictvím Bluetooth a Wi-Fi.
Na odkaze níže vám přinášíme konkrétní návod, jak telefon s vaším novým TRK 702 propojit:
https://www.youtube.com/watch?v=FH7v1HKnCFo&t=1s
Video je sice v italštině, ale YouTube nabízí titulky ve vašem mateřském jazyce.
Technické specifikace
Typ motoru : | Kapalinou chlazený,čtyřdobý,řadový dvouválec ,dvojitá vačková hřídel DOHC,proměnlivé časování ,s posunem klik 180° |
Vrtáníx zdvih : | Ø83*64,5 mm |
Zdvihový objem : | 698 ccm |
Kompresní poměr : | 11,6:1 |
Max. výkon : | 51,5KW @ 8000 rpm , možno i jako 35KW |
Max.kroutící moment : | 70 Nm@6000 rpm |
Převodovka : | 6-ti stupňová |
Sekundární převod : | řetězem |
Rám : | příhradový trubkový prostorový |
Přední tlumiče : | Upside-down Ø 50mm,zdvih 140mm |
Zadní tlumič : | centrální tlumič nastavitelné předpětí ,nastavitelný útlum , zdvih kola 168mm |
Přední brzdy : | dva plovoucí kotouče Ø 320mm , brzdiče 4pístky s ABS |
Zadní brzda : | kotouč Ø260mm, plovoucí brzdič,jeden pístek s ABS |
Přední kolo ,zadní kolo: | hliníková slitina |
Pneumatika přední : | 120/70 - ZR17 |
Pneumatika zadní : | 160/60 - ZR17 |
Délka : | 2198 mm |
Šířka bez zrcátek : | 925mm |
výška /bez zrcátek/ : | 1375mm nízké plexi 1440mm vysoké plexi |
výška sedla : | 790mm standart sedadlo . Možno snížené sedlo |
světlost : | 190mm |
Hmotnost vč. paliva a náplní : | 235Kg |
Objem palivové nádrže : | 20L |
Rezerva : | 3L |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.